Support
Hieronder vind u de meest gestelde vragen. Voordat u contact opneemt met onze @support is het raadzaam om deze vragen en antwoorden eerst door te lezen.
Vraag 1 : Mijn horloge is offline, ik kan geen commando's meer versturen, en datum en tijd staan niet meer goed.
Antwoord: Controleer altijd eerst uw simkaart. In 99% van alle supportgevallen is dit de oorzaak. Er staat geen prepaid tegoed of internet meer op de simkaart, of de simkaart is niet meer actief. Login bij uw provider en controleer bovenstaande zaken.
Mocht u een 2G BelioTouch horloge hebben (2018-2021) , dan kan het ook zijn dat uw horloge iD is verlopen na 12 maanden. In dit geval moet u deze verlengen conform de instructie pop-up bij het inlogscherm van de app.
In uitzonderlijke gevallen hebben wij een storing waardoor horloges offline gaan. Raadpleeg dan altijd onze blogpagina m.b.t. storingen, echter komt dit zelden voor.
Vraag 2 : Ik heb een BELIO4G 4G GPS horloge, en krijg een melding account error bij het aanmaken van mijn account. Wat nu?
Probeer een nieuw account aan te maken met een ander e-mailadres. Gebruik bij voorkeur geen hotmail of gmail adressen hiervoor. Deze gratis mail providers geven regelmatig issues.
Het kan ook zijn dat u teveel vreemde tekens, of te weinig in het wachtwoord heeft verwerkt. Zie handleiding bij account aanmaken voor tips.
Vraag 3: Ik heb een BELIO 4G horloge, maar heb geen QR met registratiecode op de doos. Wat nu?
Ieder horloge wat wordt verzonden in ons magazijn wordt gecontroleerd op de aanwezigheid van de QR code om uw toestel te registreren. Mocht u het toch kwijt zijn geraakt, dan kunt u de registratie code ook in het horloge more / settings terugvinden.
SUPPORTICKET VERSTUREN NAAR ONS:
Staat uw vraag en antwoord niet bij de bovenstaande punten, dan kunt u contact opnemen met onze @support afdeling.
Op basis van een support verzoek kan uw informatie zoals bovenstaand genoemd (Horloge ID of IMEI) inzichtelijk worden voor de medewerkers van BELIO / onze technische staf. Indien nodig zullen wij u hiervoor toestemming vragen. Support verzoeken worden uitsluitend afgehandeld door onze eigen medewerkers van BELIO©, en gaan niet via externe partijen. Mocht u er problemen mee hebben dat uw gegevens inzichtelijk worden, geef dit dan aan in uw support aanvraag. Mochten wij moeten inloggen op onze server om uw support vraag te beantwoorden of om uw probleem te verhelpen, dan doen wij dit uitsluitend met uw schriftelijke toestemming en goedkeuring via email adres support@belio.nl. Meer over ons privacy beleid vind u hier.
Contact met een supportmedewerker:
Om u goed van dienst te kunnen zijn hebben wij minimaal de onderstaande informatie nodig.
Als deze informatie ontbreekt kunnen wij u niet van dienst zijn, en zullen dit terugkoppelen via e-mail naar u.
1. Uw bestelnummer van BELIO.NL of Bol.com.
2. Uw horloge IMEI nummer. Zie voorkant doosje.
Mocht u nog een 2G BelioTouch 2017-2021 model hebben, dan het horloge ID vermelden.
3. Omschrijving van het probleem.
4. Laat weten welke simkaart provider u gebruikt in het horloge, b.v. KPN, Lebara, Vodafone, of anders.
Stuur geen bijlage[n] mee groter dan 5MB. Deze worden standaard geweigerd bij > dan 5MB.
Stuur uw verzoek naar support@belio.nl
Onze openingstijden zijn:
Maandag tot en met Vrijdag van 9:00 - 17:00 uur.
Let op: Mocht u foto's of video's meesturen, dan max. 5mb aan bestanden toevoegen.
We nemen binnen 1 tot 3 werkdagen contact met je op.
Het is echt belangrijk dat je alle punten zoals gevraagd aangeeft in je supportvraag. Anders moeten we dit weer terugkoppelen, en dat vertraagd de support.
Telefonische support ?
Wij hebben geen telefonische support, maar uitsluitend via e-mail. In vrijwel alle gevallen kunnen wij uw supportvraag binnen 1 werkdag beantwoorden en oplossen.