Product toegevoegd!
0

Support

Heb je een technische vraag over je BELIO®TOUCH of gaat er iets niet goed? We helpen je dan uiteraard graag. Stel je supportvraag of problemen niet op Facebook of andere platformen, maar kom bij ons direct, dit waarderen we enorm, en zo kunnen we je veel sneller helpen.

 

Lees wel eerst even de FAQ.  De kans is groot dat je vraag en antwoord hier al bij staat vermeld. Voordat je ons een supportvraag stelt, hieronder de meest gesteld support vragen.

 

Vraag: Ik heb de simkaart in de BELIOTOUCH gedaan, en ik krijg de melding remove pin code.

Antwoord 1: Doe uw simkaart in een mobiele telefoon en verwijder de pincode vraag. Let op, u dient het toestel uit te schakelen als u een simkaart (her)plaatst. Hoe doe je dat? Haal de simkaart uit het horloge, wacht 1 minuut, druk dan 8 sec. op de SOS knop. Het horloge wordt dan uitgeschakeld.

 

 

Vraag 2: Ik kan de BELIO©TOUCH niet koppelen met mijn APP account. 

 

Antwoord : Controleer uw simkaart. Zit deze wel correct geïnstalleerd in het horloge? U moet antenne streepjes zien in de display van het horloge.  Heeft u de simkaart ook getest in een mobiele telefoon? Controleer of u met de simkaart kunnen bellen en internetten.

Maakt u gebruik van een provider anders dan KPN, Vodafone, en in België: Proximus Pay & Go? Dan is de kans groot dat het ook niet gaat werken. Andere, veelal low-budget providers ondersteunen geen 2G welke je nodig hebt voor GPS positionering op uw BELIO©TOUCH of BELIOTOUCH SENIOR.

 

Vraag 3: Hoe zet ik de BELIO©TOUCH uit?

 

Antwoord : U kunt het toestel uitsluitend uitschakelen via de APP. Ga via het hoofdscherm naar meer, instellingen, en kies dan voor apparaat op afstand uitschakelen. Heeft u nog geen simkaart in het horloge zitten, druk dan voor 8 seconden op de SOS knop. Het horloge gaat dan ook uit.

 

Vraag 4: Welke providers kan ik gebruiken ?

 

Antwoord: In Nederland KPN, Vodafone.  Voor België: Proximus Pay & Go. Gaat u ook naar het buitenland? Gebruik dan uitsluitend KPN of Vodafone.

Schakel altijd de roaming in op de simkaart. Tip, gebruik een prepaid.

 

Vraag 5: Het horloge wijkt enorm af, hoe kan dit? 

 

GPS horloges voor kinderen (en ouderen ) zijn gemaakt voor buitenhuis. Binnen kunnen ze geen GPS signalen ontvangen. Daarom zal de positionering altijd afwijken als het horloge binnenshuis is. Het horloge schakelt dan over naar LBS statisch positionering of WIFI statisch positionering. Hoe u het horloge binnenshuis veel nauwkeuriger kunt maken leest u hier.

 

SUPPORT

 

Staat uw vraag en antwoord niet bij de bovenstaande punten, dan kunt u contact opnemen met onze support afdeling. 

 

Vermeld in uw e-mail onderstaande punten:

 

  • Het ID nummer van uw toestel. (Staat op voorkant bodemdeel doosje, 10-cijfers ) 
  • Waar u de BELIO©TOUCH of BELIOTOUCH SENIOR heeft gekocht.
  • Welke provider u gebruikt: KPN, Vodafone, of Proximus (België), of anders?
  • Geef aan of uw de actuele datum en antenne streepjes ziet op de display
  • Duidelijke omschrijving van uw issue.
  • Optioneel uw naam en telefoonnummer. 

 

Op basis van een support verzoek kan uw informatie zoals bovenstaand genoemd (Horloge ID, telefoonnummers.) inzichtelijk worden voor de medewerkers van BELIO / onze technische staf. Indien nodig zullen wij u hiervoor toestemming vragen. Support verzoeken worden uitsluitend afgehandeld door onze eigen medewerkers van BELIO©, en gaan niet via externe partijen. Mocht u er problemen mee hebben dat uw gegevens inzichtelijk worden, geef dit dan aan in uw support aanvraag. Mochten wij moeten inloggen op onze server om uw support vraag te beantwoorden of om uw probleem te verhelpen, dan doen wij dit uitsluitend met uw schriftelijke toestemming en goedkeuring via email adres support@belio.nl. Meer over ons privacy beleid vind u hier.

 

Ons e-mail adres voor support is:

 

support@belio.nl 

 

We nemen binnen 1 - 2 werkdagen contact met je op. Na het sturen van uw e-mail ontvangt je een autoreply van ons ter bevestiging.

Het is echt belangrijk dat je alle punten zoals gevraagd aangeeft in je supportvraag. Anders moeten we dit weer terugkoppelen, en dat vertraagd de support.

 

Telefonische support?

Op dit moment hebben wij geen telefonische support. De reden hiervoor is dat wij in een e-mail veel beter supportvragen kunnen beantwoorden aan u, en zo kunt u het nog eens op uw gemak nalezen mocht dat nodig zijn. Mocht U echt een noodgeval hebben, zet dan uw telefoonnummer in uw e-mail. Uiteraard gaan we u dan bellen. 

 

  Gratis verzending

  binnen 48 uur in huis

 SSL gecertificeerd. Veiligheid voorop