Product toegevoegd!
0

Support

Heb je een technische vraag over je BELIO® of gaat er iets niet goed? We helpen je dan uiteraard graag.

Lees wel eerst even de FAQ.  De kans is groot dat je vraag en antwoord hier al bij staat vermeld. 

 

Voordat je ons een supportvraag stelt, hieronder de meest gesteld support vragen.

 

Vraag: Ik heb de simkaart in de BELIO gedaan, echter zie ik geen GPS logo. Ook zie ik geen actuele tijd en datum met de letter E in de display.

Antwoord 1: In 9 van de 10 gevallen is de simkaart niet goed pincode vrij gemaakt. Er mag geen enkele pincode vraag meer zijn op de simkaart, geen 0000 o.i.d. Haal de simkaart uit uw BELIO, en controleer de simkaart nogmaals in een smartphone of deze wel pincode vrij is. Test ook de bel en -internetfunctie op de simkaart, zodat u 100% zeker weet dat de simkaart goed is. 

 

Antwoord 2: Het komt zo nu en dan ook wel eens voor dat de simkaart niet goed is gemonteerd in het horloge. Open uw BELIO, en verwijder de simkaart. Leg de simkaart opnieuw in het horloge, plaats het metalen schuifje over de simkaart, en schuif nu het metalen plaatje naar rechts. Dit is een klik-systeem. U kunt het horen en voelen als de simkaart goed vastzit. 

Zie ook: https://www.youtube.com/watch?v=QK4Ya5gvi8s 

 

 

Vraag 2: Ik kan de BELIO niet koppelen met mijn APP account. Ik krijg de melding "horloge bestaat niet". Wat nu?

 

Antwoord 1: U kunt het horloge pas koppelen aan uw APP account als deze goed is aangemeld op onze server. Dat wil zeggen: Op de display van uw BELIO moeten staan: Actuele tijd en datum, met de letter E. Is dit niet het geval, controleer dan nogmaals of uw simkaart wil pincode vrij is gemaakt, en of de simkaart wel is geactiveerd bij uw provider. Dat wil zeggen: U moet ermee kunnen bellen en internetten. 

 

Maakt u gebruik van een provider anders dan KPN, Vodafone, T-Mobile, Simyo, en in België: Proximus Pay & Go? Dan is de kans groot dat het ook niet gaat werken. Andere, veelal low-budget providers ondersteunen geen 2G welke je nodig hebt voor GPS positionering op uw BELIO.

 

Vraag 3: Hoe zet ik de BELIO uit?

 

Antwoord : Boven het oplaadpunt op de BELIO zit een klein rond gaatje. Druk hier voorzichtig en met beleid zachtjes in. U kunt het horen en voelen. Uw BELIO gaat dan direct uit. 

 

Vraag 4: Welke providers kan ik gebruiken ?

 

Antwoord: In Nederland KPN, Vodafone, T-Mobile en Simyo. Voor België: Proximus Pay & Go. 

 

 

 

SUPPORT

 

Staat uw vraag en antwoord niet bij de bovenstaande punten, dan kunt u contact opnemen met onze support afdeling. 

 

Vermeld in uw e-mail onderstaande punten:

 

  • Het IMEI nummer van uw toestel. (Staan op onderkant doosje )
  • Waar u de BELIO heeft gekocht
  • Welke provider u gebruikt: KPN, Vodafone, T-Mobile, Simyo of Proximus
  • Geef aan of uw de actuele tijd en datum met de letter E ziet in de display van BELIO
  • Duidelijke omschrijving van uw issue
  • Uw NAW gegevens.

 

Ons e-mail adres voor support is:

 

support@belio.nl 

 

Onze gemiddelde response tijd is 1 werkdag of sneller. ( Excl. weekend, dan zijn we beperkt bereikbaar )

 

Het is echt belangrijk dat uw alle punten zoals gevraagd aangeeft in uw supportvraag. Anders moeten we dit weer terugkoppelen, en dat vertraagd de support.

 

Alvast bedankt.

 

Het BELIO TEAM

 

 

  Gratis verzending

  binnen 48 uur in huis

 SSL gecertificeerd. Veiligheid voorop