Product toegevoegd!
0

Support

Heb je een technische vraag over je BELIO®TOUCH of gaat er iets niet goed? We helpen je dan uiteraard graag. Stel je supportvraag of problemen niet op Facebook of andere platformen, maar kom bij ons direct, dit waarderen we enorm, en zo kunnen we je veel sneller helpen.

 

Lees wel eerst even de FAQ.  De kans is groot dat je vraag en antwoord hier al bij staat vermeld. Voordat je ons een supportvraag stelt, hieronder de meest gesteld support vragen.

 

Vraag: Ik heb de simkaart in de BELIO gedaan, en ik krijg de melding remove pin code.

Antwoord 1: Doe uw simkaart in een mobiele telefoon en verwijder de pincode vraag. 

 

 

Vraag 2: Ik kan de BELIO©TOUCH niet koppelen met mijn APP account. 

 

Antwoord : Controleer uw simkaart. Zit deze wel correct geïnstalleerd in het horloge? U moet antenne streepjes zien in de display van het horloge.  Heeft u de simkaart ook getest in een mobiele telefoon? Controleer of u met de simkaart kunnen bellen en internetten.

Maakt u gebruik van een provider anders dan KPN, Vodafone, Simyo, en in België: Proximus Pay & Go? Dan is de kans groot dat het ook niet gaat werken. Andere, veelal low-budget providers ondersteunen geen 2G welke je nodig hebt voor GPS positionering op uw BELIO©TOUCH.

 

Vraag 3: Hoe zet ik de BELIO©TOUCH uit?

 

Antwoord : U kunt het toestel uitsluitend uitschakelen via de APP. Ga via het hoofdscherm naar meer, instellingen, en kies dan voor apparaat op afstand uitschakelen.

 

Vraag 4: Welke providers kan ik gebruiken ?

 

Antwoord: In Nederland KPN, Vodafone, en Simyo. Voor België: Proximus Pay & Go. 

 

SUPPORT

 

Staat uw vraag en antwoord niet bij de bovenstaande punten, dan kunt u contact opnemen met onze support afdeling. 

 

Vermeld in uw e-mail onderstaande punten:

 

  • Het ID nummer en IMEI nummer van uw toestel. (Staan op onderkant doosje )
  • Waar u de BELIO©TOUCH heeft gekocht
  • Welke provider u gebruikt: KPN, Vodafone, Simyo of Proximus (België), of anders?
  • Geef aan of uw de actuele tijd en datum, en antenne streepjes op de display ziet
  • Duidelijke omschrijving van uw issue
  • Uw NAW gegevens.

 

Ons e-mail adres voor support is:

 

support@belio.nl 

 

We nemen binnen 1 - 2 werkdagen contact met je op. Na het sturen van uw e-mail ontvangt je een autoreply van ons ter bevestiging.

Het is echt belangrijk dat je alle punten zoals gevraagd aangeeft in je supportvraag. Anders moeten we dit weer terugkoppelen, en dat vertraagd de support.

 

Telefonische support?

Op dit moment hebben wij geen telefonische support. De reden hiervoor is dat wij in een e-mail veel beter supportvragen kunnen beantwoorden aan u, en zo kunt u het nog eens op uw gemak nalezen mocht dat nodig zijn. Mocht U echt een noodgeval hebben, zet dan uw telefoonnummer in uw e-mail. Uiteraard gaan we u dan bellen. 

 

  Gratis verzending

  binnen 48 uur in huis

 SSL gecertificeerd. Veiligheid voorop