Product toegevoegd!
0

Veel gestelde vragen


APP MELDINGEN BELIO4G (4G HORLOGES)

Ik krijg de melding: Device not networking / Horloge is offline.

Als u bij het verversen van de GPS locatie de bovenstaande melding krijgt, dan kan dit diverse oorzaken hebben. Hieronder de meest voorkomende oorzaken. 

 

Veelvoorkomend: 

 

1. Geen saldo meer op uw simkaart. Het GPS horloge is offline.

- Er staat geen prepaid data(internet) saldo meer op uw simkaart. Waardeer uw simkaart op bij uw provider. 

 

2. Er kan een lokale storing zijn in uw GSM netwerk of UMTS mast. Het GPS horloge is offline.

- Controleer op b.v. allestoringen.nl of er meer meldingen zijn van andere users. Vrijwel alle providers zoals KPN of Vodafone staan op deze website. Als het horloge geen 4G data toegang meer heeft gaat het offline.

 

3. U heeft de simkaart in het horloge gemonteerd terwijl het horloge ingeschakeld was. Het GPS horloge is offline.

Ga naar het settingsmenu op het horloge, en schakel het horloge uit. Staat het daarna weer opnieuw op. Uw toestel zal binnen 5 minuten weer online komen. 

 

4. Als het toestel van binnen naar buiten gaat, dan moet het switchen tussen WiFi of GPS positionering. Het kan voorkomen dat het horloge dan kortstondig offline gaat. 

Zodra het toestel onderweg gaat zal het binnen enkele minuten weer online komen als het buiten is.  

 

Niet veelvoorkomend.

 

1.  Soms komt een GPS horloge vanaf de fabriek niet online. Als u het stappenplan 1,2 en 3 volgt in de handleiding zal het GPS horloge normaal gesproken binnen 10 minuten online zijn.

Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact op met onze support afdeling. Vermeld uw bestelnummer en horloge IMEI nummer. 

 

 

 

 

 

 

Ik krijg de melding: Onjuist account of rekeningnummer.

Controleer uw APP login gegevens, soms kan het voorkomen dat er een spatie in het e-mailveld of wachtwoord veld staat. Tevens is het wachtwoordveld hoofdletter gevoelig. 

Ook dient u de "zone" te controleren. Deze moet op "Europa" staan.

 

Optioneel kunt u via het inlogscherm uw wachtwoord resetten. ( Wij kunnen dit niet voor u verzorgen ) 

Ik krijg de melding: Live GPS update verzoek, wacht 30 seconden...

Het toestel gaat nu de locatie verversen op de achtergrond. Dit duurt ca. 30 - 50 seconden. 


BELIO4G APP FUNCTIES (4G Horloges)

BELIO4G APP Menu Gezondheid

Via dit menu kunt u indicatieve statistieken bijhouden zoals een stappenteller etc. U activeert het menu door op het paars gekleurde vak met stappen te drukken. Stel een tijdsvak in, zet de stap op 35cm, en vul het gewicht in. Zet de switch voor stappenteller switch aan.

BELIO4G APP Menu Berichten

Via dit menu kunt u berichten uitlezen vanaf het horloge.

BELIO4G APP Remote camera

Via dit menu kunt u een foto op afstand nemen. Het horloge maakt een foto, en zet deze binnen enkele seconden in het overzichtsscherm. U dient dit scherm te verversen na het nemen van een foto.

BELIO4G APP Menu Video gesprek

Via dit menu kunt u een videogesprek starten met het horloge. (Beta menu) Let op, als het horloge verbonden is via het 4G netwerk, dan gaat dit van de data-internetbundel af. Als het horloge is verbonden met een WIFI netwerk, dan kost het niks.

BELIO4G APP Menu Zoek mijn horloge

Als u het horloge kwijt bent geraakt in b.v. uw huis, dan kunt u op deze knop drukken. Het horloge gaat vervolgens een geluid afspelen.

BELIO4G APP Menu Mijn horloges

Via dit menu kunt u optioneel meerdere horloges toevoegen aan uw account. 

BELIO4G APP Menu Persoonlijke informatie.

Hier vind u informatie over uw app account zoals uw username, e-mailadres etc.

BELIO4G APP Menu Wachtwoord aanpassen

Hier kunt u het wachtwoord aanpassen van uw BELIO4G account.

BELIO4G APP Menu Veiligheidszone

Hier kunt u veiligheidszones instellen. Druk met uw vinger op de kaart om een zone te bepalen. Met de + en - kunt u de grote instellen tot max. 1km.

BELIO4G APP Menu Voice care

Via dit menu kunt u meeluisteren (intercom functie) met het horloge. Het kan zijn dat door (EU) regelgeving in aanmaak deze functie wordt verwijderd. 

BELIO4G APP Menu Handleidingen

Hier kunt u de meest actuele handleiding downloaden en bekijken.

BELIO4G APP APP versie

Hier kunt u de meest actuele app versie bekijken.

BELIO4G APP Menu Toestel uitschakelen

Via dit menu kunt u het horloge uitschakelen op afstand via de app.

BELIO4G APP Menu Account verwijderen.

Hier kunt u het app account met bijbehorende data (op de server) verwijderen. Dit doet u b.v. bij doorverkoop, of overdracht.

Het verwijderen van uw account is onherstelbaar en definitief.

BELIO4G APP Meer instellingen > SOS Telefoonnummers

Via dit menu kunt u de SOS telefoonnummers invoeren. (2 stuks ) Als u de SOS knop op het horloge enkele seconden ingedrukt houd, dan gaat het horloge bellen met deze telefoonnummers.

 

BELIO4G APP Meer instellingen > Familieleden

Via dit menu kunt u in de toekomst (nog in ontwikkeling) familieleden toevoegen zoals papa, opa, oma, etc.

BELIO4G APP Meer instellingen > Niet storen mode

Via deze functie kunt u "niet storen" tijden invoeren. Bijvoorbeeld tijdens schooltijden.

BELIO4G APP Meer instellingen > SMS Berichten

Via dit menu kunt u instellen of uw een SMS bericht wilt ontvangen als de accu lager is dan 20%, of als er een SOS reminder is.

Let op, het versturen van SMS berichten kost geld, en gaat van het tegoed af van de simkaart die in het horloge zit.

Raadpleeg uw provider voor de actuele tarieven.

BELIO4G APP Meer instellingen > LBS

De LBS switch moet altijd uitgeschakeld zijn. LBS is een alternatieve methode van positionering welke in de EU minder betrouwbaar is.

BELIO4G APP Meer instellingen > Tijd weergave

Via dit menu kunt u de tijdweergave instellen.

BELIO4G APP Meer instellingen > Telefoonboek

Hier kunt u de telefoonnummers invoeren die in het horlogemenu contacts komen te staan. 

Voer de telefoonnummers altijd zo in: 00316123456789  dus zonder + tekens of spaties. 

0031 ervoor zorgt ervoor dat uw horloge ook in het buitenland (EU) kan bellen.

BELIO4G APP Meer instellingen > Toetsenbord functie

Onze 4G kinderhorloges hebben een extra menu met dialpad. (vrije telefoonnummer keuze toetsenbord ) Sommige ouders vinden dit handig, anderen weer niet. Via dit menu kunt u het toetsenbord in en uitschakelen. Zet de switch voor GPS positie altijd aan, tenzij u het horloge alleen maar gebruikt om te bellen. Als u GPS positie switch uitschakelt zal het horloge geen updates meer geven. (Dit raden wij niet aan )

BELIO4G APP Meer instellingen > Horloge timer

Via dit menu kunt u het horloge op gezette tijden een reboot geven. ( opnieuw opstarten )

BELIO4G APP Meer instellingen > Alarm instellingen

Via dit menu kunt u 3 verschillende alarmen instellen.

BELIO4G APP Meer instellingen > Energie bespaarmode

Via dit menu kunt u instellen dat het horloge tussen 22:00 - 06:00 geen data verbruikt. U bespaard dan op de accu capaciteit, en geen onnodig dataverlies als iedereen toch ligt te slapen.

BELIO4G APP Meer instellingen > Apparaat WIFI (Beta versie )

Via dit menu kunt u zien of uw horloge is verbonden met een WIFI netwerk. (Deze moet u instellen via het horloge menu More>Settings>Wifi)

Ook kunt u op afstand een WIFI netwerk toevoegen.

Dit menu is nog in ontwikkeling.

Uw horloge zal ook als WIFI is uitgeschakeld op het horloge automatisch zoeken naar Wifi hotspots, b.v. in supermarkten, winkels etc. 

BELIO4G APP Meer instellingen > Ontvang SMS berichten

Via dit menu kunt u instellen of het horloge SMS berichten kan ontvangen.

BELIO4G APP Meer instellingen > Onbekende nummers beheren

Hier kunt u instellen of het horloge onbekende telefoonnummers (niet vermeld in het telefoonboek ) accepteert.

BELIO4G APP Meer instellingen > Herstel fabrieksinstellingen

Hiermee wordt alle data (foto's o.a.) en telefoonnummers verwijderd vanaf het horloge. Deze actie is onherstelbaar en definitief.

Dit doet u b.v. bij doorverkoop of overdracht.

BELIO4G APP Meer instellingen > Opnieuw opstarten

Via deze functie kunt u het horloge opnieuw opstarten via de app op afstand.

BELIO4G APP Opwaarderen van de simkaart

Het opwaarderen van de simkaart doet u via de provider van de simkaart die in uw GPS horloge zit, b.v. via KPN of Vodafone, etc. BELIO kan u hier niet mee assisteren. 

Waar vind ik de QR code om het horloge te koppelen ?

U vind aan de voorzijde van het bodemdeel doos de QR code. Deze is ongeveer 1 x 1 centimeter. 

 

U vind de QR code ook in het horloge menu MORE > QR > Device QR


Traceren

Mijn GPS kinderhorloge is offline, hoe kan dit?

Controleer altijd eerst het data/internet saldo op uw sim kaart. Let op, dit is wat anders dan de belminuten. Het horloge heeft data/internet nodig om online te komen. 

Zonder databundel (internet) zal het horloge niet online komen. 

Heeft u een KPN Prepaid simkaart, kies dan voor opwaarderen met mobiel prepaid internet via uw MijnKPN account. Na enkele minuten zal het horloge weer online komen. 

Kortom: Is uw horloge offline, dan ligt dat altijd aan uw simkaart.

Waarom verbruikt mijn GPS horloge data / internet ?

Uw GPS horloge heeft 4G internettoegang nodig om het GPS signaal door te sturen naar uw smartphone. Alle positionering signalen worden omgezet in een klein datapakketje, en via de internetbundel naar uw smartphone gestuurd.

Wat is LBS+ positionering?

Wanneer uw toestel geen GPS signalen kan ontvangen, dan schakelt het toestel over naar o.a. WIFI assist of LBS+ positionering. LBS+ zijn in feite UMTS zendmasten. Uw GPS kinderhorloge maakt vervolgens contact met 3 verschillende zendmasten en doet vervolgens een driehoeksmeting. Op basis van deze driehoeksmeting kan de positie worden bepaald. Let op: De tolerantie (betrouwbaarheid) van LBS+ is minder nauwkeurig dan GPS en WIFI assist. Echter is LBS+ dan ook een alternatief.

Hoe werkt de WIFI positionering?

Uw GPS kinderhorloge is voorzien van een WIFI ontvanger. U ziet het WIFI logo dan ook wel eens verschijnen in de display. Uw BELIO maakt automatisch contact met WIFI routers en hotspots, zonder hier op in te loggen. U hoeft dus nooit een wachtwoord of login in te vullen. Iedere internet WIFI router heeft zijn eigen IP adres, en uw GPS kinderhorloge kan deze uitlezen. Deze IP nummers zijn bekend in de database van o.a. Google Maps. Aan de hand van dit IP nummer kan uw BELIO de positie berekenen en doorsturen naar de APP

 

Om misverstanden te voorkomen: De toestellen schakelen niet automatisch over naar WIFI assist als deze binnen zijn. Het kan voorkomen dat het horloge ook binnenshuis GPS ontvangt, wat natuurlijk prima is. Ziet u nooit het WIFI teken op de display van uw horloge? Controleer dan of uw WIFI router de hotspot functie wel ingeschakeld heeft.

Welke GPS toleranties, of positionering afwijkingen hanteren jullie?

Op de GPS ontvanger die wij gebruiken in de GPS kinderhorloges zit een tolerantie van 1 - 30 meter buitenshuis.

 

Binnenshuis kunnen GPS horloges voor kinderen geen GPS signalen ontvangen, dus zullen ze afwijken. Optioneel kunnen onze GPS horloges voor kinderen binnenshuis contact maken met WIFI routers.

Wat bedoelen jullie met real-time positionering van het GPS horloge?

In tegenstelling tot de vele andere GPS horloges voor kinderen die u kunt kopen in Nederland of in Azië hanteren wij real-time positionering. Dat wil zeggen: Zodra je als ouder de landkaart opent in de APP, weet je binnen 30-60 seconden waar je kind is.

 

Hoe werkt GPS?

GPS betekend "global positioning system". Uw BELIO® staat altijd in contact met GPS satellieten. Hoe meer satellieten, hoe beter de positionering. Over het algemeen heeft uw BELIO® GPS horloge contact met 5 tot 10 verschillende satellieten op hetzelfde moment. Vergelijk het met allemaal virtuele draadjes die vanuit de ruimte in contact staan met uw BELIO®.

Ik krijg geen real-time updates meer in de kaart, maar zo nu en dan. Hoe kan dit?

In 99% van de gevallen is de provider de oorzaak van deze issue's. In iedere regio, of je nu in Nederland of het buitenland bent, zitten zwakke 4G plekken. Deze plekken resulteren in een minder goed bereik van je BELIO GPS horloge, waardoor er dus ook minder updates komen. Vergelijk het met je eigen mobiele telefoon.

TIP: Houd u deze problemen, probeer dan eens een andere provider. Bijvoorbeeld Vodafone, KPN, Simyo.

Controleer ook eerst het saldo + data tegoed op uw simkaart. U heeft beide nodig om het GPS kinderhorloge te laten functioneren.

In grens regio's en langs de kust kunnen bovenstaande issues ook voorkomen is onze ervaring.

Kan ik de LBS positionering ook uitschakelen?

Ja, open onze APP, ga naar meer > instellingen > LBS positionering. Zet de schuif uit.

Doe dit als het horloge is ingeschakeld. Het kan 15-30 minuten duren voordat u resultaat ziet.

 

Hoeveel MB / data verbruikt jullie GPS horloge?

Al onze 4G GPS kinderhorloges verbruiken tussen de 50 en 100MB per maand bij normaal gebruik. 

Kan ik de positie van het GPS horloge ook "pushen" ?

Standaard kunt u instellen om de GPS positie te verversen om de 10, of 60 minuten, of handmatig. U kunt het ook forceren (live GPS update) knop, rechtsonder op het scherm bij de landkaart.


Bellen

Welke telefoon provider moet ik kiezen?

Onze BELIO© smartwatches voor kinderen werken met KPN en Vodafone. Wij adviseren om te starten met een prepaid simkaart. De reden hiervoor is dat het GPS horloge slechts 50mb per maand gebruikt bij 24/7 online. Abonnementen zijn dus veelal niet interessant omdat die vaal starten vanaf 500MB of 1 a 2 GB databundels per maand. 

Het gebruik van simkaart providers anders dan KPN of Vodafone wordt niet ondersteund. 

 

Hoeveel MB (data) verbruikt het GPS horloge?

Bij dagelijks gebruik zal uw GPS horloge ongeveer tussen de 50 en 100MB per maand verbruiken bij normaal gebruik,

In de praktijk worden onze horloges niet dagelijks gebruikt, dus zal het verbruik ook lager zijn.

 

Mijn toestel kan niet meer bellen. Wat nu?

In 99% van deze gevallen is het beltegoed op. Controleer dit altijd eerst voordat u contact opneemt met onze support afdeling.

Uw BELIO© heeft beltegoed nodig om te bellen, en data/internet toegang om de GPS positionering te laten functioneren.

 

Hoe kan ik bellen met het toestel ?

Zorg er altijd eerst voor dat U via de app de veilige telefoonnummers in het horloge plaatst. Tip, zet uw eigen mobiele telefoonnummer bij zowel de SOS noodtelefoonnummers als in het digitale adressenboek. Sla de gegevens altijd op.

Je kind kan op 2 manieren bellen met het horloge. 

 

1. Swipe op het horloge naar het menu Contacts. Kies hier uw contact.

2. Houd de SOS knop aan de zijkant van het GPS horloge 6 seconden ingedrukt. Het horloge gaat nu het eerste SOS noodnummer bellen.

 

Advies: Leer uw kind om optie 1 te gebruiken. Bij SOS oproepen wordt er namelijk een extra bericht verzonden naar uw smartphone, en dit kost onnodig data. Uiteraard moet uw kind wel weten hoe te SOS bellen in noodsituaties.

 

 

 

 

Hoe kan ik een inkomend gesprek aannemen op mijn GPS kinderhorloge?

Door op de SOS knop te drukken neemt u een gesprek aan. (starten) 

Wat kost het bellen met de BELIO ?

De kosten voor het bellen met uw BELIO® zijn afhankelijk van de tarieven die uw provider hanteert. Raadpleeg hiervoor de website van uw telecom provider. 

Aangezien wij vrije providerkeuze geven aan u, bent u zelf verantwoordelijk hiervoor. U kunt kiezen uit 3 providers:

 

- KPN  ( onze keuze, beste dekking in Europa )

- Vodafone

- Simyo ( KPN netwerk, goedkopere tarieven, nadeel: Geen buitenland dekking standaard)

Kan ik ook SMS berichten sturen naar het horloge ?

Nee, u kunt uitsluitend spraak en tekstberichten versturen vanuit de APP naar en vanaf het horloge. U kunt dus geen externe SMS berichten versturen vanaf uw smartphone naar het horloge. 

We zijn aan het kijken of dit wel mogelijk wordt in de toekomst via een update.


Opladen

Hoe laad je het BELIO® GPS horloge op?

Je laad de BELIO® op via de meegeleverde USB kabel.  Sluit deze aan op je PC, laptop, mediaspeler, of powerbank. Een powerbank koop je voor enkele Euro's bij de bekende grote retailers of online.

Gebruik nooit 220v/5v smartphone of tablet opladers! Waarom niet? Omdat deze gemaakt zijn voor uw smartphone of tablet, en ongeschikt zijn voor smartwatches. Het output voltage is veelal te hoog, waardoor uw accu zeer snel leeg raakt, of beschadigd. 

 

Hoe lang duurt het opladen?

Het opladen van een 100% lege accu duurt ongeveer 3 uren. Wij raden u aan om uw GPS horloge iedere dag bij te laden zodat uw kind nooit met een lege accu op pad gaat.

Tip, Als je de accu iedere dag 15 tot 30 minuten laad (b.v. 's avonds of tijdens het eten) heb je altijd een accu die vol is, en in topconditie blijft. Houd de accu dus altijd vol is ons advies.

 

Wat is jullie laadadvies voor de BELIO®?

Wij raden u aan om de BELIO® iedere dag bij te laden voor 30 minuten. Zo heeft uw kind altijd een volle accu. Tevens blijft de accu in topconditie.

Hoe lang blijft het GPS kinderhorloge stand-by zonder op te laden?

Dit verschilt per 4G toestel. Globaal kunt u 2 tot 3 dagen aanhouden.

Kan de BELIO® op ieder willekeurig USB apparaat aangesloten worden?

In principe wel, zolang het maar geen USB oplaadstekkers zijn voor b.v. uw eigen smartphone of tablet. 

 

Gebruik b.v. uw PC, laptop, mediaspeler, of TV om uw toestel op te laden. Nog beter: Gebruik een powerbank. Deze zijn ook ideaal om mee te nemen.

 

Ik heb een USB 220v lader van mijn telefoon of tablet, mag ik deze gebruiken?

Nee, dit mag niet. De accu's in smart watches ( Geld voor alle merken en types ) zijn maar klein. Sommige 220v laders blijven maar voltage uitstoten, ook al is het laadproces al klaar. Hiermee krijgt u overbelasting op de accu's, wat als gevolg heeft dat de capaciteit kan verminderen of volledige defect kan raken.

 

Mocht u toch een 220v/5v usb oplaadstekker gebruiken dan valt dit niet onder garantie.

 

 

 

 

 

 

Mijn accu loop snel leeg binnen enkele uren. Hoe kan dit?

Als er geen data/internet bundel meer op uw simkaart aanwezig is, dan kan het horloge de GPS positie niet meer doorsturen. Het horloge blijft in feite maar zoeken en proberen om deze positionering door te sturen, tevergeefs. 

Waardeer uw simkaart op met data/internet.


Onderhoud

Hoe maak ik mijn BELIO® GPS horloge het beste schoon?

U kunt uw BELIO® het beste reinigen met een droge stofvrije doek. Gebruik hierbij geen chemische of andere vloeibare reinigingsmiddelen.

Regelmatig ook even blazen tussen de bandjes door, bij de SOS knop, en aan de achterzijde verwijderen ook vuil.


Garantie

Wat is de garantie termijn op mijn BELIO® ?

Wij leveren onze producten standaard met 12 maanden garantie. Zie ook service menu Garantie voor de voorwaarden.

Ook na deze periode staan we altijd voor u klaar m.b.t. service, reserve onderdelen. 

Welke zaken vallen buiten de garantie?

De garantietermijn op uw GPS kinderhorloge is 12 maanden op technische en montagefouten. Zie ook menu service > Garantie.

 

Uitgesloten van garantie zijn:

 

-Slijtgevoelige onderdelen zoals accu's, horlogebandjes, hang en sluitwerk, knoppen. Deze onderdelen kunnen slijten tijdens de levensduur en intensief gebruik ervan.
-Fysieke schade zoals krassen, deuken, gebroken plastic en/of displays, en horloge bandjes.
-Schade veroorzaakt door water of vloeistoffen.
-Schade veroorzaakt door stof, zand of achterstallig onderhoud van uw toestel.
-Schade veroorzaakt door gebruik van niet door ons geleverde producten zoals smartphone opladers.
-Schade die is ontstaan door een ongeval, foutief gebruik, misbruik, vloeistoffen, water, brand, of aardbevingen, of andere externe oorzaken.
-Schade door anders gebruik, afwijkend dan beschreven in onze handleidingen, documentatie, of instructies via onze website.
-Schade door ongeautoriseerde service van derden. (b.v. uw lokale horlogemaker of juwelier)

 

We hebben altijd reserve onderdelen op voorraad.

Hebben jullie ook een webwinkelkeurmerk?

Ja, BELIO® is aangesloten bij Webwinkelkeur.

Zie ook:

https://www.webwinkelkeur.nl/leden/BELIONL-GPS-KINDERHORLOGES_1201698.html


Waterdicht

Is de BELIO® waterdicht ?

Al onze GPS horloges zijn IP67 waterdicht. Dit is houd technisch gezien in dat je met het horloge kunt douchen, maar dat je er niet mee kunt zwemmen. Het is GPS horloge is waterdicht tot maximaal 1 meter diepte, in stilstaand water, tot maximaal 30 minuten lang. Of te wel: Ga er niet mee zwemmen, maar eventjes onderwater, of een keer mee douchen is geen probleem.

Ons advies: Bij waterige omstandigheden, altijd afdoen. Waterschade valt namelijk niet onder garantie, waarom zou je dit risico willen lopen? 

 

Kan ik gaan zwemmen met de BELIO® ?

Nee, je kunt niet met je BELIO® GPS horloge gaan zwemmen. De BELIO® is waterdicht tot IP67. Dit is stof, spat en -regenwaterdicht.


Verzenden

Hoe wordt mijn BELIO GPS horloge verzonden?

Uw BELIO® GPS horloge wordt verzonden in een stevige en neutrale witte kartonnen doos, voorzien van voldoende beschermingsmaterialen en plakband. Wij hebben de verpakking getest op schokken, vallen, en vochtdoorlaatbaarheid.

Wie komt mijn BELIO® GPS horloge afleveren?

Uw BELIO® toestel wordt bezorgd via PostNL. Voor de aflevering is een handtekening verreist.

Wat zijn de verzendkosten?

Uw bestelling wordt gratis verzonden in Nederland en België via PostNL.

Nadat wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt uw via PostNL updates via uw opgegeven e-mailadres.

Kan ik mijn BELIO® ook bij jullie afhalen?

Dat kan. Stuur wel even een e-mail naar verkoop@belio.nl voordat u langskomt, zodat wij uw bestelling klaar kunnen zetten. 

Via de contactpagina kunt u ook even bellen, of een Whatsapp bericht sturen voordat u komt. 

Neem wel altijd eerst contact op, om teleurstellingen te voorkomen.

Krijg ik ook een verzendbevestiging?

Ja, zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u de verzendbevestiging met tracking gegevens van PostNL.

Onze ervaring is dat deze in de avonduren wordt verzonden. 

Wat is jullie levertijd?

Uw BELIO® GPS kinderhorloge wordt binnen 1 tot 3 werkdagen afgeleverd. Wij bezorgen ook op zaterdag via PostNL. 

 

Mocht deze levertijd niet haalbaar zijn om welke reden dan ook, dan zullen we u altijd informeren via e-mail.


Betalen

Hoe kan ik bij jullie betalen?

U kunt bij BELIO® betalen via:

 

- iDeal  (Nederlandse klanten)

- Mr. Cash ( Belgische klanten)

 

Mocht u geen iDeal of Mr. Cash hebben, dan kunt u het bedrag ook overmaken. Neem dan eerst wel even contact op met ons. 

Ik zie Sisow in het iDeal betaalscherm staan, klopt dit?

Ja, alle betalingen van BELIO® verlopen via Sisow, onze betaalprovider.

Voor meer informatie over Sisow: www.sisow.nl

Kan ik veilig bij jullie betalen?

Jazeker, onze complete website is beveiligd via SSL. U herkend dit door de https.. versleuteling in uw browser.


Retourneren

Ik wil mijn BELIO® retourneren. Tot wanneer mag dit?

Op de BELIO® zit een zichttermijn van 14 dagen na factuurdatum. Binnen deze termijn mag u de BELIO® retourneren.

 

Onze voorwaarden vind u hier.

Ik wil mijn BELIO® retourneren, wat moet ik doen?

 

U kunt tot 14 dagen na uw aankoop het toestel retourneren.

 

Deze retourcondities en informatie vind u hier


Buitenland dekking

Werkt mijn BELIO in het buitenland?

Al onze 4G GPS kinderhorloges werken door heel Nederland en in alle EU landen met 4G dekking.

 

Ik heb een KPN prepaid simkaart van jullie. Werken deze ook in het buitenland?

 

Ja, de KPN prepaid simkaarten werken door heel Europa. Zorg er wel voor dat de data-roaming ingeschakeld is op de simkaart. 

 

 


Werking BELIO België

Werken de BELIO GPS horloges voor kinderen ook in België?

Jazeker, onze BELIO® GPS horloges werken ook gewoon in België. Gebruik altijd een Proximus Pay & Go herlaadkaart. 

Gebruik geen Base of Telenet

Welke provider, simkaart moet ik gebruiken in België?

Voor een correcte werking in België van uw BELIO® GPS horloge dient u gebruik te maken van een Proximus Pay & Go herlaadkaart met internet. 

 

De meeste van onze klanten kopen de € 15,00 variant. 

 

Klik hier om te bestellen:

Ga naar de website van Proximus

Ik heb een herlaadkaart van Orange, Base of Telenet. Kan dit ook?

Nee, deze providers wordt niet ondersteund door BELIO®.

 

 

  Gratis verzending

  binnen 48 uur in huis

 SSL gecertificeerd. Veiligheid voorop