Product toegevoegd!
0

Blog

STORING BELIO1 2016-2017 APP - OUDE MODEL

dec 21, 2019

We hebben momenteel een storing met de oude BELIO-1 app (2016-2017 versie). Het probleem is bekend bij ons. Users kunnen momenteel niet inloggen op de app. Belfunctie is wel gewoon actief.

21.12.2019

Status: Engineer is bekend met probleem. Verwachting is begin volgende week weer online te zijn.

24.12.2019

Status: Engineers zijn bezig met oplossing. Kan nog enkele dagen duren helaas.

26.12.2019

Status: Probleem is gevonden. Echter is dit een lastige periode m.b.t. engineers / personeel capaciteit. De verwachting is week 2 - 2020 dat u weer kunt inloggen.

06.01.2020

Status: Helaas heeft onze oplossing nog geen resultaat opgeleverd. We blijven doorgaan de komende dagen om deze oude app weer te laten werken. We vragen u om geduld. 

16.01.2020

Status: We zijn momenteel aan het kijken of we de oude BELIO1 horloges nog kunnen laten werken op een alternatieve app. Echter zal hier wat ontwikkel en test tijd in gaan zitten. Hoe, want en wanneer kunnen we helaas nog niet zeggen. 

Mocht u nog een BELIO1 in de garantie periode hebben, want er zijn nog enkele tientallen verkocht in 2019 via een partnerwebsite, neem dan even contact op met ons via verkoop@belio.nl. Stuur uw aankoopbewijs of bestelnummer dan even mee. We gaan dan samen kijken naar een oplossing. 

Update 20:34 uur:  We hebben een eerste succesvolle test gedaan op een alternatieve app waardoor de positionering weer zichtbaar wordt op de kaart. Wilt u ook testen ? Stuur ons dan even een e-mail met als onderwerp: Test app belio1. Het enige wat dan nog niet werkt is de datum en tijd synchronisatie op de display, maar verder werkt alles.

 

combideal-belio.jpg
Vorig Artikel Volgend Artikel

  Gratis verzending

  binnen 48 uur in huis

 SSL gecertificeerd. Veiligheid voorop