Product toegevoegd!
0

Wachtwoord en account reset

Wachtwoord reset BELIO©TOUCH (2018) serie

 

Bij de BELIO©TOUCH logt u in met het horloge ID nummer, in combinatie met uw eigen persoonlijke wachtwoord, op onze BELIO©TOUCH APP en GPS web platform. De combinatie ID nummer + wachtwoord is voor ons ook niet inzichtelijk. Wij kunnen uw wachtwoord ook niet achterhalen, opvragen, of via een back-door SMS optie herleiden. Hier hebben we bewust voor gekozen uit veiligheid overwegingen.

Resetten

Wel kunnen we uw account resetten, zodat u zelf een nieuw wachtwoord kunt maken. (verplicht) Het resetten van uw wachtwoord kost € 6,95, en wordt gedaan door onze privacy officier. U kunt het reset formulier welke u onderaan deze pagina kunt downloaden gebruiken en opsturen naar ons met de gevraagde gegevens.  Zet uw horloge ID er ook even bij.

 

Wachtwoord en account reset BELIO® 1 serie (2015-2018)

 

U kunt niet meer inloggen op de BELIO® 1 serie APP en het opvragen van het wachtwoord via de "wachtwoord vergeten" functie lukt niet? Lees dan onderstaande informatie even goed door. Het komt soms voor dat klanten niet meer de inloggegevens weten van hun BELIO® 1 serie APP account. Door een foutieve registratie van het APP account (niet goed lezen van de handleiding) kan het voorkomen dat uw APP account niet is gemaakt met uw eigen mobiele telefoonnummer, maar b.v. van het horloge. Hierdoor kunt u dan geen SMS ontvangen om het wachtwoord te resetten.

 

Hieronder enkele tips.

  • Schrijf uw wachtwoord en accountnaam altijd op een briefje en bewaar deze in de doos voor noodgevallen.
  • Via de wachtwoord vergeten functie kunt u altijd een nieuw wachtwoord instellen mits u het juiste account / telefoonnummer correct invult.
  • Uw accountnaam is uw mobiele telefoonnummer met 0031 ervoor, dus altijd invullen 00316........... Geen + teken of spaties er tussen. 
  • U ontvangt dan een SMS op uw mobiele telefoon met een code waarmee u het wachtwoord kunt resetten.

 

Het opvragen van het wachtwoord lukt niet, en ik krijg geen SMS.

 

U ontvangt geen SMS op uw mobiele telefoon? Dan kunnen we met 99% zekerheid stellen dat u niet het juiste telefoonnummer (accountnaam) heeft ingevuld, of niet correct heeft ingevuld. Voor de zekerheid nogmaals: U moet het telefoonnummer op deze manier invullen 00316xxxxxxxx. Dus zonder spaties, aan elkaar vast. Ook geen +31 invullen. 

 

Het lukt echt niet!

 

Uw account gegevens zijn persoonlijk. Deze gegevens worden op een zwaar beveiligde server opgeslagen in Duitsland. Wij kunnen hier niet zomaar toegang tot krijgen zonder uw toestemming. BELIO® werkt sinds begin 2018 al volgens de nieuwe GDPR / AVG wetgeving die officieel per 25 mei 2018 in werking treed. Deze nieuwe wetgeving laat bedrijven en consumenten bewuster met privacy gevoelige informatie omgaan. Zo krijgt u als consument meer rechten om gegevens te verwijderen en inzicht m.b.t. uw gegevens. Zie ook ons nieuwe privacy beleid.

 

Alternatieve optie om uw account gegevens te achterhalen

 

Wij bieden u de optie om uw gegevens handmatig op te vragen via een formulier. Onze privacy officier (medewerker van BELIO) gaat uw gegevens dan opvragen. Daar wij volgens de nieuwe GDPR/AVG wetgeving moeten werken hebben wij dan uw gegevens nodig, het IMEI nummer, en uw handtekening. Lees het formulier goed door, en volg de instructies.  Na ontvangst van uw documenten kan het 1 tot 2 weken duren voordat wij uw account gegevens verstrekken.

Download: Opvragen gegevens.pdf

 

 

  Gratis verzending

  binnen 48 uur in huis

 SSL gecertificeerd. Veiligheid voorop