Product toegevoegd!
0

Blog

OPGELOST - VERTRAGING TIJD EN DATUM SYNCHRONISATIE

jul 8, 2019

08.07.2019

10.07.2019 OPGELOST 

Beste klant,

 

Momenteel hebben we een storing / vertraging met onze tijd en datum synchronisatie server. We zijn hiervan op de hoogte, en werken aan een oplossing.

 

Wat kunt u proberen:

 

1. Schakel uw horloge uit via de APP. (meer>instellingen>apparaat uitschakelen op afstand)

2. Wacht tot het horloge uitgeschakeld is. ( duurt ca. 15 seconden )

3. Leg uw horloge buiten neer, en schakel het weer in

4. Laat uw horloge nu 10 a 15 minuten liggen

 

Mocht dit niet helpen, neem dan even contact op met onze support via support@belio.nl

 

 

 

 

tijd-instellen-gps-kinderhorloge.JPG
Vorig Artikel Volgend Artikel

  Gratis verzending

  binnen 48 uur in huis

 SSL gecertificeerd. Veiligheid voorop