Product toegevoegd!
0

Blog

STORING BELIO 1 SERIE APP (OPGELOST)

aug 2, 2019

06.08.2019

[Opgelost] De storing is opgelost, en de APP + Horloges zijn weer online. Graag even opnieuw inloggen op de APP. Schakel het horloge even uit via het reset gaatje boven het oplaadpunt (voorzichtig indrukken), en start het toestel opnieuw op. Laat het dan even 5 minuten liggen zonder ergens op te drukken. Excuus voor het ongemak in de afgelopen dagen. Helaas kunnen we niet iedereen tijdig beantwoorden via de e-mail, dus bij deze. 

 

05.08.2019

Helaas werkt de app nog niet. Heel vervelend, ook voor ons. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk weer online te zijn. Wordt vervolgd. P.s. u kunt wel gewoon bellen met de horloges.

 

03.08.2019

Update: BELIO 1 APP storing is bekend bij engineer. We zijn er mee bezig. 

Verwachte tijd werkzaamheden: Onbekend momenteel. 

 

02.08.2019

We hebben momenteel een storing op de BELIO© 1 serie APP.  (Dit is niet de BELIO©TOUCH). Hierdoor kunt u tijdelijk niet inloggen. Uiteraard kunt u het horloge wel gewoon bellen, en andersom. 

De engineers werken aan een oplossing.

 

storing.jpg
Vorig Artikel Volgend Artikel

  Gratis verzending

  binnen 48 uur in huis

 SSL gecertificeerd. Veiligheid voorop